----Хүн болгоны амьдралд өөрийн Би буюу “Эго” -гоо орхиж, асуулт тавьж, заншилаасаа салж, Үнэний болон Сүнсний эрэлд гарах цаг үе ирдэг. Сүнсний илрэл ба Үнэнийг ойлгох нь Сахаджа-йогийн зорилго юм. Сахаджа-йог таныг өөрийн чинь нарийн бүтэц үндэс рүү аваачдаг бөгөөд та эдгээрийн бодит байдал, үйл ажиллагааг ойлгох болдог. Та анх удаа тэдний гайхамшигт хувиралыг харах болно. Янз бүрийн зохицол болон хувирал шилжилтээр хүний сүнснийг бий болгодог үндсэн нарийн хэсгүүд байдаг. Та тэднийг тэжээдэг хөрсийг олохоос гадна хүний сүнсний дохио - төрөл бүрийн тусгал үйлдлийг олж харна.
Туйлын ухааралыг олоход бидэнд төрөлхийн чанар, далд бололцоо байдаг боловч тэрнийг сэргээхийн тулд бидэнд хайлт хэрэгтэй. Хэрвээ хайгч хүсвэл Эх тэрэнд бүх зүйлд нэвтэрдэг бурхны хайраар болон амьдралын төлөвлөгөөт бус үйлдлээр хялбар зам зааж өгдөг. Амьдралын гүн гүнзгий утга учрыг дээд мэдрэхүйн аргаар ойлгоход маш хялбар. Хүн бид өөрийн ухааны тусламжаар зөвхөн задлан шинжилгээ хийж, оношилж, үзэл бодлоо илэрхийлэх чадвартай боловч амьд зүйлийг бий болгох чадваргүй байдаг. Амьд ажил бол зөвхөн “байгалийн” үйл явцаар хийгддэг.
Бидний дотор, гүн гүнзгий аглагт, Алтан Бурхан оршдог. Тэр бүх амьд ажлыг гүйцэтгэдэг бөгөөд тэр нь бүх зүйлийн эх үүсвэр байх магадлалтай.
Зөвхөн байгаль болон хайр нь таныг тийш нь хөтлөх магадлалтай, учир нь тэд хүний оюун ухаанаас илүү нарийн билээ. Нарийн зүйлийг ойлгохын тулд хүний тархины оюун, ухааны тусгалаас бүүр нарийн хэрэгсэл хэрэгтэй ба эсвэл байгалийн хөг аялгуутай адил түвшинд оруулж чадах нарийн туршлага бидэнд хэрэгтэй болдог. Маш нарийн учир гэдэг нь ердөө л нүдээ нээгээд урьд өмнө нь байсан зүйлүүд үргэлж байж л байсан гэдгийг харах гэсэн үг юм. /зөвхөн хүн бид нар ухамсрын түвшиндээ мэдрээгүй, олж хараагүй л гэсэн үг./ Энэ нарийн аялгуу нь бидний дотор анир чимээгүй байхад голын урсгалд сонсогдож байдаг. Түүний үүрэг нь өөрийн усыг ангасан нэгэнд өгөх юм. Тэрээр хариуд нь юу ч хүсдэггүй. Түүний гол утга учир нь зүгээр л урсаж далайд цутгах л хэрэг юм.
Бидэнд одоо олон амьдралын турш хайж байсан урт хугацааны цуцалтгүй эрлээ дүүргэх цаг үе ирсэн. Энэхүү боломж нь сахаджа-иогийн амьд үйл ажиллагааны тусламжаар бий болсон. Энэ үйл ажиллагаа нь бодит зүйл бөгөөд гэгээрсэн бүх хүмүүсийн ухамсарыг нэгтгэж өгнө. Өнөөдөр энэхүү энергийн долгионы ухааралд хүрэх арга нь таван тивд маш хурдтайгаар биелэгдэж байна. Урьдчилан зөгнөсөнөөр энэ нь “Маха-йога” болсон.
Маха-йог нь бодит байдлыг домгоос салгах өөрчлөлтийн хүч бөгөөд Плутон гарагийн ивээлд байдаг.
Асуулт асуух чадвартай хэн ч бай өөртөө үнэнч байж өөрийнхөө хайр энэрэлийн эрлийг дүүргэж хангагдах болтугай.
Хайцгаа, олцгоо
“Хэсэг” болгон өөрийн бүтэн байдалруугаа тэмүүлдэг. Түүнийг өөрийг нь төрүүлэн бий болгосон эх ундарга нь, өөрийн хайрлах хайрын улмаас, хүүгээ ямар нэгэн байдлаар өдөөж, ухамсарлуулж урагш нь тэмүүлүүлж байдаг.
Эрэл хайгуул бол хүний байгалийн утга учир юм. Энэхүү эрлийн гүнзгий идэвхи нь дэмий хоосон бүдүүн бааргийн сонирхолын танин мэдхээс эхлээд Будда бурханы эрмэлзэлсэн маш нарийн хэм хэмжээ хүртэлх хувилбирууд үе шатлан байдаг. Тэрхүү дотоод эрмэлзэл нь аялан явагчийг янз бүрийн газарт хүргэх ба эрдэмтнийг нээлтийн эрэлд хүргэх түүнийг өөрийн дотооц түлхэцийн бүдүүлэг хэлбэрээр амархан таньж болно. Тэр нь уран сайхны арга замыг хэргэлдэг зураач, урлаач болон мэдлэг хайгч эрдэмтэн хүний маш нарийн мэдрэмжээр дотроос нь илэрдэг.
Өөрийнхөө хайлтыг ойлгохгүй байгаа хэн боловч бас л харанхуйд тэмтрэн хөдөлж хайсаар явж л байгаа.. Мансуурагч хүн ч гэсэн юу хайж байгаагаа мэдэхгүй ч хайж л байдаг.
Бид хэдийд хайгуулчид болдог вэ? Бид дотоод өгсөлтийн үед л хайгчид болдог байна. Энэ үеийг хүртэл бид эцэг эхээсээ од, сар, нар гэж юу вэ? Хэмээн сууж буй хүүхэдтэй л адил байдаг. Бидний дотоод өгсөлт биднийг дотоод хайлт руу чиглүүлдэг. Бид хэн бэ? Бид яагаад энд байгаа юм бэ? Бид бусадтай ямар холбоотой вэ?
Маш олон тогтолцоот үзэл бодол санаанууд бусад хүмүүсийн ухаанаар дэвшигдэн өдөөгддөг. Бид түүнийг шалгаж эхэлдэг. Ингээд заримыг нь хүлээн зөвшөөрдөггүй, нэг хэсгийг нь хүлээн авч, бусдыг нь өөр дээрээ туршиж харин заримыг нь амьдралдаа ашиглаж эхэлдэг.
Гэвч бидний туршилт эцсийн дүнд хүрдэггүй болохоор ахиад л зөрлөг дээр очиж эсвэл бүр мухардалд орох явдал мөн байдаг. Тэгэнгүүт бид ахиад л өөр бусад сонголтыг хайдаг бөгөөд ингэснээрээ нөгөө хайлтаа бидний цангаа тайлагдтал үргэлжлүүлдэг билээ.
Та юуг ч хайсан олох л болно. Тэр хайсан юм тань танд таашаалыг бас өвдөлтийг өгдөг. Ямар ч байсан хүүхэд нэг тоглоом олсон ч өөрийг хайдаг шиг танд хайх үйл явц нь сэтгэл ханамжийг бүрэн авч ирэхгүй. Бүдүүн баргаар хайсан хайлт нь хий хоосон байх болно. Та бал бурмыг том томоор балгаж байж л амтыг нь мэдрэх болно. Жинхэнэ сувдыг олохын тулд далайн аглаг харанхуйруу гүнзгий шумбах хэрэгтэй. Үүний ухамсарлах гэрэлгүйгээр та тэр харанхуй гүнзгийруу яаж шумбах билээ?
Гэрэл өгөх өсөлт дэвшил нь бидний дотор гүнд нуугдсан эх үүсвэрээс ирдэг. Түүнтэй хүрж, нэгдэж чадсанаараа хүн бурхан болно. Харах нүд нь оновтой болж орчлонгийн гайхамшгийн хөшгийг нээх болдог. Энэ бол аугаа их гайхамшиг, хүнийг эхлээд сэтгэл хөдлөлд дараа нь хайлтыг нь судалгаанд хүргэдэг гайхамшигийн гайхамшиг юм. Энэ үйл явцын өнгөн талыг судлах нь зөвхөн арьсны зузааныг л нэвтрэх болно. Харин эх үүсвэрийн гүнд нэвтэрсэн хэн боловч дотоодод оршиж буй Алтан бурханыг олно.
Түүнд хүрснээр хайгч гэгээрч, тэр чигт нь тэрээр татагдан ордог.
Энэ бол үнэхээр гайхамшигийн гайхамшиг юм. Энэ бол хүн бүхэнд оршдог. Гүн ухаантнууд байнга түүнийг хайдаг, судар бичигт түүний тухай бичигддэг, харин гэгээнтэнүүд түүнийг магтан дуулдаг. Тэгвэл яагаад түүнд хүрэх тийм хэцүү юм бэ гэсэн асуулт гарч ирнэ. Үүний нууц нь зөвхөн бүдүүлэг хайлтанд л оршино. Бид жинхэнэ очир алмазыг хайхын оронд шилний хагархайнаас л таашаал аваад байгаа юм. Хүмүүс өдөр тутмын хайлтанд баригддаг болохоор бүх зүйлийн дуусашгүй нөөцийг хайдаггүй.
Ингэхлээр бидэнд жаахан бодох, урьтлалыг тодорхойлох, мөн бидний хайлтанд зөв чиглэл өгөх цаг болжээ. Тэгэхлээр магадгүй ямар ч үнэ цэнэгүй зөвхөн цаг зуурын хожил болон байнгын сонирхол татах цаг зуурын хожигдол хоёрын ялгааг авч үзэцгээе.
Хэдийгээр бидэнд материаллаг тооцоо байхгүй ч гэсэн бидний дотоодод оршиж буй Алтан Бурханд яаж таалагдах вэ? Тэр Бурхан Үнэнээс өөр зүйлийг мэдэхгүй учраас ямар ч харилцан буултын тухай ярих боломжгүй юм. Тэрээр улиг болсон шуугианыг сонсдоггүй бөгөөд хүний оюун ухааны хашгирах мөн шивнэхийг ч сонсдоггүй байна. Тэрээр зөвхөн өөрийгөө бас түүнээс төрсөн бүгдийг л мэддэг. Тэрээр өөрийн үйл явцын бурханлаг хөгжмийн долгионд баясаж энэ хөгжим дуусахад унтдаг. Тэрээр ингэж мянган жил унтсан бөгөөд түүний сэрэх цаг болжээ. Бидний гэгээрэх хариуцлага бидэнд тохогдсон бөгөөд энэ нь бурхадаар аль хэдийн тодорхойлогдсон байдаг. Тэгэхлээр өөрсдийнхөө хайлтыг эргэн харж түүнийг тэрхүү Алтан Бурханы дотоод сүмрүү чиглүүлье. Хэрвээ бид хайж байвал өөрийнхөө бурханлаг “Би”-г заавал олох болно.
Туйлын ухааралыг олоход бидэнд төрөлхийн чанар, далд бололцоо байдаг боловч тэрнийг сэргээхийн тулд бидэнд хайлт хэрэгтэй. Хэрвээ хайгч хүсвэл Эх тэрэнд бүх зүйлд нэвтэрдэг бурхны хайраар болон амьдралын төлөвлөгөөт бус үйлдлээр хялбар зам зааж өгдөг. Амьдралын гүн гүнзгий утга учрыг дээд мэдрэхүйн аргаар ойлгоход маш хялбар. Хүн бид өөрийн ухааны тусламжаар зөвхөн задлан шинжилгээ хийж, оношилж, үзэл бодлоо илэрхийлэх чадвартай боловч амьд зүйлийг бий болгох чадваргүй байдаг. Амьд ажил бол зөвхөн “байгалийн” үйл явцаар хийгддэг.
Бидний дотор, гүн гүнзгий аглагт, Алтан Бурхан оршдог. Тэр бүх амьд ажлыг гүйцэтгэдэг бөгөөд тэр нь бүх зүйлийн эх үүсвэр байх магадлалтай.
Зөвхөн байгаль болон хайр нь таныг тийш нь хөтлөх магадлалтай, учир нь тэд хүний оюун ухаанаас илүү нарийн билээ. Нарийн зүйлийг ойлгохын тулд хүний тархины оюун, ухааны тусгалаас бүүр нарийн хэрэгсэл хэрэгтэй ба эсвэл байгалийн хөг аялгуутай адил түвшинд оруулж чадах нарийн туршлага бидэнд хэрэгтэй болдог. Маш нарийн учир гэдэг нь ердөө л нүдээ нээгээд урьд өмнө нь байсан зүйлүүд үргэлж байж л байсан гэдгийг харах гэсэн үг юм. /зөвхөн хүн бид нар ухамсрын түвшиндээ мэдрээгүй, олж хараагүй л гэсэн үг./ Энэ нарийн аялгуу нь бидний дотор анир чимээгүй байхад голын урсгалд сонсогдож байдаг. Түүний үүрэг нь өөрийн усыг ангасан нэгэнд өгөх юм. Тэрээр хариуд нь юу ч хүсдэггүй. Түүний гол утга учир нь зүгээр л урсаж далайд цутгах л хэрэг юм.
Бидэнд одоо олон амьдралын турш хайж байсан урт хугацааны цуцалтгүй эрлээ дүүргэх цаг үе ирсэн. Энэхүү боломж нь сахаджа-иогийн амьд үйл ажиллагааны тусламжаар бий болсон. Энэ үйл ажиллагаа нь бодит зүйл бөгөөд гэгээрсэн бүх хүмүүсийн ухамсарыг нэгтгэж өгнө. Өнөөдөр энэхүү энергийн долгионы ухааралд хүрэх арга нь таван тивд маш хурдтайгаар биелэгдэж байна. Урьдчилан зөгнөсөнөөр энэ нь “Маха-йога” болсон.
Маха-йог нь бодит байдлыг домгоос салгах өөрчлөлтийн хүч бөгөөд Плутон гарагийн ивээлд байдаг.
Асуулт асуух чадвартай хэн ч бай өөртөө үнэнч байж өөрийнхөө хайр энэрэлийн эрлийг дүүргэж хангагдах болтугай.
Хайцгаа, олцгоо
“Хэсэг” болгон өөрийн бүтэн байдалруугаа тэмүүлдэг. Түүнийг өөрийг нь төрүүлэн бий болгосон эх ундарга нь, өөрийн хайрлах хайрын улмаас, хүүгээ ямар нэгэн байдлаар өдөөж, ухамсарлуулж урагш нь тэмүүлүүлж байдаг.
Эрэл хайгуул бол хүний байгалийн утга учир юм. Энэхүү эрлийн гүнзгий идэвхи нь дэмий хоосон бүдүүн бааргийн сонирхолын танин мэдхээс эхлээд Будда бурханы эрмэлзэлсэн маш нарийн хэм хэмжээ хүртэлх хувилбирууд үе шатлан байдаг. Тэрхүү дотоод эрмэлзэл нь аялан явагчийг янз бүрийн газарт хүргэх ба эрдэмтнийг нээлтийн эрэлд хүргэх түүнийг өөрийн дотооц түлхэцийн бүдүүлэг хэлбэрээр амархан таньж болно. Тэр нь уран сайхны арга замыг хэргэлдэг зураач, урлаач болон мэдлэг хайгч эрдэмтэн хүний маш нарийн мэдрэмжээр дотроос нь илэрдэг.
Өөрийнхөө хайлтыг ойлгохгүй байгаа хэн боловч бас л харанхуйд тэмтрэн хөдөлж хайсаар явж л байгаа.. Мансуурагч хүн ч гэсэн юу хайж байгаагаа мэдэхгүй ч хайж л байдаг.
Бид хэдийд хайгуулчид болдог вэ? Бид дотоод өгсөлтийн үед л хайгчид болдог байна. Энэ үеийг хүртэл бид эцэг эхээсээ од, сар, нар гэж юу вэ? Хэмээн сууж буй хүүхэдтэй л адил байдаг. Бидний дотоод өгсөлт биднийг дотоод хайлт руу чиглүүлдэг. Бид хэн бэ? Бид яагаад энд байгаа юм бэ? Бид бусадтай ямар холбоотой вэ?
Маш олон тогтолцоот үзэл бодол санаанууд бусад хүмүүсийн ухаанаар дэвшигдэн өдөөгддөг. Бид түүнийг шалгаж эхэлдэг. Ингээд заримыг нь хүлээн зөвшөөрдөггүй, нэг хэсгийг нь хүлээн авч, бусдыг нь өөр дээрээ туршиж харин заримыг нь амьдралдаа ашиглаж эхэлдэг.
Гэвч бидний туршилт эцсийн дүнд хүрдэггүй болохоор ахиад л зөрлөг дээр очиж эсвэл бүр мухардалд орох явдал мөн байдаг. Тэгэнгүүт бид ахиад л өөр бусад сонголтыг хайдаг бөгөөд ингэснээрээ нөгөө хайлтаа бидний цангаа тайлагдтал үргэлжлүүлдэг билээ.
Та юуг ч хайсан олох л болно. Тэр хайсан юм тань танд таашаалыг бас өвдөлтийг өгдөг. Ямар ч байсан хүүхэд нэг тоглоом олсон ч өөрийг хайдаг шиг танд хайх үйл явц нь сэтгэл ханамжийг бүрэн авч ирэхгүй. Бүдүүн баргаар хайсан хайлт нь хий хоосон байх болно. Та бал бурмыг том томоор балгаж байж л амтыг нь мэдрэх болно. Жинхэнэ сувдыг олохын тулд далайн аглаг харанхуйруу гүнзгий шумбах хэрэгтэй. Үүний ухамсарлах гэрэлгүйгээр та тэр харанхуй гүнзгийруу яаж шумбах билээ?
Гэрэл өгөх өсөлт дэвшил нь бидний дотор гүнд нуугдсан эх үүсвэрээс ирдэг. Түүнтэй хүрж, нэгдэж чадсанаараа хүн бурхан болно. Харах нүд нь оновтой болж орчлонгийн гайхамшгийн хөшгийг нээх болдог. Энэ бол аугаа их гайхамшиг, хүнийг эхлээд сэтгэл хөдлөлд дараа нь хайлтыг нь судалгаанд хүргэдэг гайхамшигийн гайхамшиг юм. Энэ үйл явцын өнгөн талыг судлах нь зөвхөн арьсны зузааныг л нэвтрэх болно. Харин эх үүсвэрийн гүнд нэвтэрсэн хэн боловч дотоодод оршиж буй Алтан бурханыг олно.
Түүнд хүрснээр хайгч гэгээрч, тэр чигт нь тэрээр татагдан ордог.
Энэ бол үнэхээр гайхамшигийн гайхамшиг юм. Энэ бол хүн бүхэнд оршдог. Гүн ухаантнууд байнга түүнийг хайдаг, судар бичигт түүний тухай бичигддэг, харин гэгээнтэнүүд түүнийг магтан дуулдаг. Тэгвэл яагаад түүнд хүрэх тийм хэцүү юм бэ гэсэн асуулт гарч ирнэ. Үүний нууц нь зөвхөн бүдүүлэг хайлтанд л оршино. Бид жинхэнэ очир алмазыг хайхын оронд шилний хагархайнаас л таашаал аваад байгаа юм. Хүмүүс өдөр тутмын хайлтанд баригддаг болохоор бүх зүйлийн дуусашгүй нөөцийг хайдаггүй.
Ингэхлээр бидэнд жаахан бодох, урьтлалыг тодорхойлох, мөн бидний хайлтанд зөв чиглэл өгөх цаг болжээ. Тэгэхлээр магадгүй ямар ч үнэ цэнэгүй зөвхөн цаг зуурын хожил болон байнгын сонирхол татах цаг зуурын хожигдол хоёрын ялгааг авч үзэцгээе.
Хэдийгээр бидэнд материаллаг тооцоо байхгүй ч гэсэн бидний дотоодод оршиж буй Алтан Бурханд яаж таалагдах вэ? Тэр Бурхан Үнэнээс өөр зүйлийг мэдэхгүй учраас ямар ч харилцан буултын тухай ярих боломжгүй юм. Тэрээр улиг болсон шуугианыг сонсдоггүй бөгөөд хүний оюун ухааны хашгирах мөн шивнэхийг ч сонсдоггүй байна. Тэрээр зөвхөн өөрийгөө бас түүнээс төрсөн бүгдийг л мэддэг. Тэрээр өөрийн үйл явцын бурханлаг хөгжмийн долгионд баясаж энэ хөгжим дуусахад унтдаг. Тэрээр ингэж мянган жил унтсан бөгөөд түүний сэрэх цаг болжээ. Бидний гэгээрэх хариуцлага бидэнд тохогдсон бөгөөд энэ нь бурхадаар аль хэдийн тодорхойлогдсон байдаг. Тэгэхлээр өөрсдийнхөө хайлтыг эргэн харж түүнийг тэрхүү Алтан Бурханы дотоод сүмрүү чиглүүлье. Хэрвээ бид хайж байвал өөрийнхөө бурханлаг “Би”-г заавал олох болно.
No comments:
Post a Comment